در ۱۰ سال اخیر، تاثیرات بلاگرها به شکلی خودش را نشان داده است که برندها، محصول را برای بسیاری از این بلاگرها میفرستد تا محصول توسط آنها به مردم معرفی شود.
دنیای مد و فشن در ۱۰ سال اخیر دچار تغییرات و تحولات زیادی شد و در واقع اتفاقات، رویدادها، انقلابهای خاصی را به خود دیده است. این مطلب
از اتفاقات بسیار دردناکی که در دنیای مد ۱۰ سال اخیر، مرگ طراح معروف
یکی از رویدادهای مثبت دنیای مد و فشن ۱۰ سال اخیر، عوض شدن معیارهای زیبایی برای
دنیای مد و فشن در ۱۰ سال اخیر، شاهد سبک و سیاقهای متفاوتی از طراحی و تولیدات برندهای بزرگ و لوکس بوده که هر کدام به نوعی خلاقیت خود را در ایجاد سبکی جدید، نشان میدهند.
دنیای مد یک ماشین زمان اختراع کرده و هر از چندگاهی برمیگردد به دوران گذشته و در دهههای پیشین سیر و سفر میکند. اگر در رانویهای برندهای مختلف دقت کرده باشید، اِلمانها و ترندهایی از دهههای ۵۰ ( مثلا سیلوئت دامنها یا فرم آستینها)، دههی ۸۰ میلادی ( رنگهای پاستلی و پافر جکتها و شلوارکهای یوگا)، دههی ۹۰ ( استایل پانک و متال)، در طراحیهای جدید به شکلی تازه به کار میرود.
بلاگرها و اینفلوئنسرها را همه جای دنیای مجازی میتوانید ببینید. آنها محصولات مختلفی را میپوشند، مصرف میکنند، میخورند یا حتی به نوعی استفاده میکنند و افرادی که آنها را به صورت مجازی دنبال میکنند، کاملا تحت تاثیر آنها قرار میگیرند! چرا که اینفلوئنسرها به روش معمولی تبلیغات را انجام نمیدهند، بلکه آنها به روش خودشان و با سبکی لوکس و عامه پسند تبلیغات را انجام میدهند و تاثیر بسیار زیادی بر مردم دارند.
پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «
برای خوش تیپ بودن حتما باید لباس خارجی پوشید؟
با اضافهوزن هم، جذاب و خوش استایل باشید
با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .
هفت مدل لوستر در دکوراسیون داخلی
اصول چیدمان مبلمان در دکوراسیون داخلی